Raya 2014 : Selesai Sudah Baju Raya


Salam semua...
Mood rajin pagi2 nak update arini..
Ingat lagi entry mi pasal tema raya aritu?
Kan mi ada tanya kat mana nak cari baju untuk Airis kan...
Alhamduillah pencarian mi berakhir di GM Klang...
Kebetulan dah memang ke Klang Sabtu lepas so singgah je terus untuk cari baju anak dara mi ni..

Terima kasih pada yang mencadangkan GM Klang tu ye..
Senang plak mencari nya..
Masuk 2 kedai dah jumpa warna idaman hati..
Tak fikir banyak terus beli walaupun harganya agak mencekik poket abah Airis...huhu
Sebab dah susah nak jumpa kan...
Bila dah jumpa terus beli je..
Malas nak fikir2 lagi dah...
So, dah settle bab baju raya kami 3 beranak...
Tinggal nak cari kasut untuk anak dara tu je..
Yang tu nak dekat raya baru leh beli..
Kalau beli awal2 kang tak jadi kasut raya kalau jumpa dek anak dara tu habis dipakainya hari2...ngeee


Blurkan dulu...tunggu raya la baru suprise...




p/s: baju anak lagi vogue dari maknya oi...kerlasss ko anak....


6 ulasan:

lia berkata...

Baju anak2 skng mmg diva sgt kan he3

achiek anis berkata...

kan kak....nak2 anak pompuan....bling2 mata maknya nak pilih...hehe

Baiduri berkata...

Wah, sonoknye dh settle bab baju raya.... Kami maseh mngintai....huhu

Chekgu Azrine berkata...

Warna emerald green kan sis..
Akk suka warna tuh..hehehe

achiek anis berkata...

aah senang skit sis...dh xyah pening22 nak cari lg dah....

achiek anis berkata...

hehe...akak...tau xpe....

Copyright to ACHIEK ANIS
Designed by UMIESUEstudio 2015